/90 dni gwarancji satysfakcji lub zwrot pieniędzy

90 dni gwarancji satysfakcji lub zwrot pieniędzy

 

 

Wiele osób poszukuje produktów odżywczych najwyższej jakości, bo chce mieć pewność, że produkty będą skuteczne, bezpieczne oraz spełnią ich najwyższe wymagania. Niestety, większość sklepów nie oferuje swoim konsumentom żadnej gwarancji satysfakcji. Ponadto, nie przyjmują zwrotów zakupionych produktów, a tym bardziej nie oddają pieniędzy za już otwarte i częściowe zużyte suplementy diety.

 

  • Synergy wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wszystkich konsumentów.

Zamawiając produkty od niezależnego dystrybutora Synergy, nie ponosisz żadnego ryzyka finansowego, bo oprócz produktów, które zamówisz na potrzeby swoje i rodziny – otrzymasz dodatkowo 90-dniową gwarancję satysfakcji.

 

  • Co oznacza 90-dniowa gwarancja satysfakcji Synergy?

Jeśli w ciągu 3 miesięcy stosowania produktów Synergy, z jakiegokolwiek powodu uznasz, że chcesz oddać produkty, będziesz mógł to zrobić bez żadnego problemu. Nie będziesz musiał również podawać żadnego powodu, dla którego oddajesz produkty. Otrzymasz wtedy 100% zwrotu poniesionych kosztów pierwszego zamówienia, minus koszt przesyłki i obsługi.

 

  • Dlaczego Synergy WorldWide oferuje 90 dni gwarancji satysfakcji ?

Ponieważ firma wie, jak skuteczną są jej produkty i chce mieć pewność, że wszyscy skorzystają z tej okazji i je wypróbują.

 

Zamów produkty Synergy bez ryzyka Zostań klientem